8 Ağustos 2012 Çarşamba

Maça Doğru : Galatasaray - Fiorentina


Galatasaray son hazırlık karşılaşmasında Lazio'yu 1-0 geçmişti ve şimdi de başka bir İtalyan ekibi Fiorentina ile Türk Telekom Arena'da karşılaşacak.Bu maç öncesi bir derleme yapmak istiyorum.



Takımımızın Muhtemel 11'i ;

Muslera

Eboue-Semih-Dany(ujfalusi)-Hakan

Hamit-Selçuk

Engin                          Emre

Elmander Burak(umut)

Uyum sağlamak için son fırsatımız bu maç olabilir.Aynı zamanda bugün Fenerbahçe'nin de bir Avrupa maçı olduğunu unutmamak gerek ve oyuncularımızı yeterince dinlendirmeliyiz diye düşünüyorum.Fatih Terim de bunu en az benim kadar düşünmüştür zaten.Bugün oynanacak oyun bizim açımızdan çok önemli.Takımın güveninin sene başında oturması için bu tür hazırlık karşılaşmalarını kazanmak gerekir.

Kadro konusunda pek bir sorun çıkacağını sanmıyorum.Zaman ilerledikçe Melo da döndüğü için bir de alınacak sol beki sayarsak alternatifli bir kadromuz olmuş durumda.Şampiyonlar ligini kaldırabilecek düzeyde olup olmadığını bir kaç hafta sonra göreceğiz.Bu lig için zaten üst düzey bir kadromuz olduğu kanaatindeyim ben...

Takımımıza desteğimizi göstermeliyiz.Anında uyum-başarı da beklememeliyiz.Ha , olursa keyfini çıkaralım.Ama geçen seneyi unutmamalıyız.Anında oturmuyor her şey.Bu , belki 2-3 ay alır ama 2-3 ay sonra durdurulamaz bir takım da olabiliriz.Bu yüzden, beklemede kalmalıyız.

Hiç yorum yok: